Terug

13 oktober 2022 - Brussel, België

We aten gisteravond nog bij een Thai vlak in de buurt van ons prettige hoteltje en kregen vanmorgen ook nog een uitgebreid ontbijtbuffet.  Dan naar het station, ik heb me wat vergist in de vertrektijd en wachten dus een halfuur en dan naar de trein naar Marseille . Dit is een gewone trein waar we een heel prettige coupé voor ons zelf hebben, een uurtje wachten en dan in de TGV naar Parijs.  De stoelen zitten niet erg comfortabel,  maar verder verloopt alles geheel volgens planning en we hebben een uur om in Parijs over te stappen.  Dat lukt ook makkelijk, ondanks een probleempje met mijn metrokaartje, het poortje gaat niet open, dus gauw een nieuwe gekocht, hoewel het perronmeisje ook vond dat het gewoon geldig was. De RER doet er maar 7 minuten over van Lyon naar Nord . In beide stations wel forse einden lopen dat wel. En nu dus in de Thalys naar Rotterdam, heerlijk 1e klas en dus nog een prima maaltijd met een glaasje wijn  om het af te leren

Zometeen naar Utrecht en dan door naar Bilthoven waar mijn auto staat  Het was een prima reisje, erg veel mooie dingen gezie

1. Lisette:
    13 oktober 2022