Reis met hindernissen

7 juni 2022 - Leitheim, Duitsland

Ik heb gisteren geen blog geschreven, we hadden ern heerlijk rustig dagje met mooi weer in 2 etappes het stadje bekeken,zeer de moeite waard, er volgen hier foto's    Ongelofelijk hoge huizen uit de 15 en 16e eeuw waaraan  door het neergaan van de handel en armoe , niets gedaan is tot ze in de laatste decennia opgeknapt zijn

en toen ....vanmorgen aan de "auto arbeid " en na veel bellen en wachten was dit het eind resultaat

die wordt niet gerepareerd in Duitsland, de ANWB zal hem repatrieren  maar dat kan wel 14 dagen duren .  Het bleek dat ik bij de VVAA wel voor vanalles verzekeren was, maar niet voor een vervangende auto. Dus in conclaaf, wat te doen  de komende 2 nachten had ik een kasteel hotel geboekt 33km van Nordlingen, annuleren was er natuurlijk niet meer bij en daar moesten en wilden  we dus gewoon naartoe  . Nettie zag wat op tegen een treinreisje en dan een taxi vanuit Donauworth naar dit hotel,  dus gewoon een taxi vanuit Nordlingen en eigenlijk ook heel prettig, naar hier en   we zitten in een verrukkelijk kasteelhotel met een ruime zitkamer  in een piepklein dorpje zonder enige voorzieningen, en een lunch in het hotel is er niet, dat wordt straks Kaffee mit Kuchen want dat doen ze wel!! Morgenochtend met een taxi naar Donauworth en daar treinkaartjes boeken voor donderdag, 9 uur rijden en 3x overstappen en dan ben ik om omst 19.00 uur weer in Zwolle en Nettie in  den Haag  een ander tochtje dan we gepland hadden, maar het is niet anders. En ik vind het eerlijk gezegd ook een uitdaging het geregeld te hebben.

1. Lisette:
    7 juni 2022
    Knap willemien dat je alle tegenslagen en onvoorziene ongemakken als een uitdaging kunt zien!
    En mooie foto’s!
  2. Bobo:
    7 juni 2022
    Jammer dat het anders is gelopen dan gedacht... Dat watertje door dat stadje is wel erg mooi. Goede reis en nog veel plezier in het kasteelhotel.
  3. Ed:
    8 juni 2022
    Oeps! Niks voor jou, zo’n pech! Gelukkig ben je geen onervaren reizigster. Wel knap dat je het allemaal weer hebt geregeld. Bel me donderdag maar even als je Zwolle nadert, dan haal ik je van het station. Groetjes, Ed